WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Ahah...this is my lovey dovey hubby...mase rambut panjang. Kind of suka jugak if hubby berambut panjang and then go along with the half poney tail...picture was taken kat Harbour View..hehhe..nampak ganas tak muka dia...wpun muke ganas..hati dia kiut tahu.."ape pun tak boleh"..hehehe...xoxo :)



Ini ialah bonda saya a.k.a tokmak Uzair. Amacam mengancam
tak?Picture was taken mase bertunang my cousin.
My eldest nak ikut sekali...My mom ni walaupun garang
but she have a very big heart...and yes she is a happy go lucky person...hehehe...kalo dia senyap je..ade somthing wrong lah tu..."Ujay sayang ibu ke abah" ...."sayang Tokma" :()





This is our beloved father...hensem kan...macam Joe Labu..hehhe...nampak serious tapi orangnye kelakar..Tak banyak cakap..tapi kalo sekali marah...boleh makan dalam tau! Anyway He is our greatest dad and we proud to have him as the CEO of the family...(MY MOM MENTERI KEWANGAN..hahahhaa). We all love you!


Gambar my 2 brothers takde plak. Once available..I'll upload and be a story teller

Loves,

XoXo